MIDYAT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1937 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Midyat. Meer weten? Ontdek meer

5 jun 2026 om 22:29 Heel lekker pizza, heerlijke korst en toppings! En heel vriendelijk personeel! Ook meestal heel stipt met de leveringen!
30 mei 2026 om 18:39 goed van smaak. kapsalon was maar half gevuld en saus werd vergeten. opmerkingen voor levering werden niet gelezen. vriendelijke chauffeur.
22 mei 2026 om 21:27 Lekker en snel
22 mei 2026 om 15:27 Altijd lekker en snel
3 mei 2026 om 22:41 Ik heb al enkele keren bij midjat besteld, telkens heel lekker gegeten. Tot nu. Ik heb een grote kebab besteld, deze was even “groot” dan een kleine kebab. Er zaten ook maar enkele groenten tussen terwijl ze anders altijd er goed veel tussen doen.
8 apr 2026 om 4:59 het eten was super
7 apr 2026 om 21:52 Zeer goed
6 apr 2026 om 20:20 Pizza’s waren zeer lekker en levering heel snel, ga ik zeker nog bestellen