Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Midyat. Meer weten? Ontdek meer
Vanessa
5 jun 2026 om 22:29
Heel lekker pizza, heerlijke korst en toppings! En heel vriendelijk personeel! Ook meestal heel stipt met de leveringen!
Shana
30 mei 2026 om 18:39
goed van smaak. kapsalon was maar half gevuld en saus werd vergeten. opmerkingen voor levering werden niet gelezen. vriendelijke chauffeur.
Thiels
22 mei 2026 om 21:27
Lekker en snel
Brecht
22 mei 2026 om 15:27
Altijd lekker en snel
Natascha
3 mei 2026 om 22:41
Ik heb al enkele keren bij midjat besteld, telkens heel lekker gegeten. Tot nu. Ik heb een grote kebab besteld, deze was even “groot” dan een kleine kebab. Er zaten ook maar enkele groenten tussen terwijl ze anders altijd er goed veel tussen doen.
Mireille
8 apr 2026 om 4:59
het eten was super
Yannick
7 apr 2026 om 21:52
Zeer goed
Laurien
6 apr 2026 om 20:20
Pizza’s waren zeer lekker en levering heel snel, ga ik zeker nog bestellen